Utmärkelsen Paul Harris Fellow, PHF, till Carl-Henrik Annefors.

fredag 29 september 2023

Vid Knivsta Rotaryklubbs lunchmöte den 29 september fick Carl-Henrik Annefors motta utmärkelsen Paul Harris Fellow, PHF, för mycket värdefulla insatser inom Rotary. Carl-Henrik har varit starkt engagerad inom Polio Plus och välgörenhetskonserterna. Han svarar för Ungdomstjänsten i klubben och har tidigare varit med i programkommittén. Carl-Henrik var president i klubben verksamhetsåret 2020/2021 och kom med i klubben 2008. Han har en yrkesbakgrund som tandläkare inom Folktandvården.

Utmärkelsen Paul Harris Fellow är uppkallad efter Paul Harris, Rotarys grundare år 1905, och tilldelas personer som gjort en betydande samhällsgärning.

Klubbens president Lars Kylin överlämnar utmärkelsen PHF till Carl-Henrik Annefors. Mottagaren får dels ett diplom dels en nål.